Translate

понедељак, 8. мај 2023.

Srbija da podigne Glavu ...

 
Ne želim da me politikanti bez odgovornosti vode, nisam ovca. Želim da moj Narod vodi sam sebe i da preuzme odgovornost.
Ne želim da mi pojedinci lažnu odgovornost preuzimaju u ime stranaka, firmi, države i institucija. Želim da svaki pojedinac iz Naroda bude odgovoran za svoja dela i nedela, imenom i prezimenom.
Ne želim da mi novinari javljaju da je negde bio zemljotres, a ja ne mogu ništa da promenim, samim tim za mene je to suvišna informacija. Želim da me pozovu ljudi iz te zemlje i da budem u mogućnosti da odem da im pomognem. 
Ne želim da mi spikeri i analitičari formiraju mišljenje. Želim da moj Narod razmišlja sam za sebe, svako ponaosob. 
Ne želim da mediji tuže, sude, presuđuju i spinuju. Želim da tužioci i sudije rade svoj posao i kažnjavaju zločince.
Ne želim da mi neprijatelj piše istoriju. Želim da znam pravu istoriju mog Naroda, koja se skriva.
Ne želim da mi intelektualci obrazovani lažima govore šta je istina. Želim da moj Narod bude obrazovan isključivo istinom.
Ne želim da me leče virusolozi koji još uvek ne znaju šta je to virus i farmaceutska industrija. Želim da moj Narod leče doktori koji čoveka sagledavaju kao celinu i duhovno biće. 
Ne želim da mi razni popovi, hodže i ostali žreci ritualima ukazuju na Boga. Želim da moj Narod zna ko i šta je Bog i da je u svima nama, te da rituali nisu u ljudskoj prirodi. Da ljudima nisu potrebni.
Ne želim da mi razne crkve govore, da je prava crkva u njihovim zgradama. Želim da moj Narod zna, da je crkva u njima samima.
Ne želim da izdajnici koji kradu hleba iz usta kriminalaca, brinu o našoj bezbednosti. Želim da moj Narod ima službe bezbednosti najbolje na svetu koje brinu o njegovoj sigurnosti.
Ne želim da nam SANU ( Satanistička Akademija "nauka i umetnosti" ) govori šta je Kosovo. Želim da moj Narod zna šta su Kosovo i Metohija.
Ne želim da polupismena stoka, vođena najnižim životinjskim nagonima koje ne želi da kontroliše, uslovljava i ucenjuje žene zarad zaposlenja. Želim da svako radi ono što želi u Narodu, a da stoka koja ovo radi, odgovara.
Ne želim da nakaze sa ekrana plaše moj Narod lažima i propagandom, koju iznova i iznova ponavljaju. Želim da mudri ljudi sa ekrana saopštavaju istinu mom Narodu.
Ne želim da deci mog Naroda formiraju poželjne društvene norme ponašanja žene od silikona i kvazikriminalci. Želim da moj Narod decu vaspitava u moralu i duhovnosti.
Ne želim da šljam sa ekrana uči moj Narod, da na žene gleda kao na predmete. Želim da se žene u mom Narodu poštuju sključivo zbog toga što su to što jesu.
Ne želim da izdajnici i zlikovci glume patriote. Želim da moj Narod bude patriotizmom zadojen.
Ne želim da psihopate sa ekrana usmeravaju moj Narod da decu izrađa iz materijalne koristi. Želim da se u mom Narodu deca rađaju isključivo iz ljubavi.
Ne želim da razne prikaze decu mog Naroda uče kako je normalno biti pedofil i peder. Želim da deca mog Naroda znaju da se voli isključivo suprotni pol, a da se deca štite od satanista i duševnih bolesnika i po cenu svog života. 
Ne želim da mom narodu plasiraju humor sa ekrana polupismeni idioti. Želim da moj Narod ima svoj humor kakav je nekad imao.
Ne želim da paraziti moj Narod uče kako je čovek isključivo od materije sazdan. Želim da moj Narod zna da je nastao u Bogu.
Ne želim da pevači mom Narodu pevaju nemoralne i bolesne pesme. Želim da moj Narod ima muziku kakvu zaslužuje, iz naroda.
Ne želim da zločinci glume autoritete. Želim da u mom Narodu svi budu jednako poštovani, jednaki i isti, kako pred Ljudima, tako u pred Bogom.
Ne želim da sistem pogani mom Narodu usađuje mržnju. Želim da moj narod, kao nekada, za mržnju ne zna.  
Ne želim, ne želim, ne želim... "Dame i gospodo pomenuti, vaše nam usluge više nisu potrebne i ne možete nas nikako ubediti u suprotno". - Moj Narod.
To je ono što želim da vidim i čujem od strane čitavog naroda Srbskog.
Srbija bez parazita politikanata i interesno-zločinačkih udruženja, takozvanih političkih stranaka pod kontrolom zločinaca iz lažnih službi bezbednosti. Srbija bez parazita, kada kojih više ne bude bilo, svi će raditi mnogo manje, za mnogo više para. Svako treba da krene od sebe i da razmisli malo na sledeći način: 
***Ne želim više da radim, a nikako i da zaradim, kako bih punio budžet preko poreza i PDV-a kad god nešto kupim. Da u moje ime zadužuju državu, dok paraziti koji su plaćeni mnogo više nego ja, idu na "posao" kako tamo ništa ne bi radili. I kad ništa ne bi radili, ne bi bilo toliko opasno, ali oni tamo smišljaju načine kako da me dodatno pokradu, iako ih ja plaćam, i kako da rade protiv mene, za račun nekih mojih i neprijatelja mog naroda.***
To je ona priča, kada je čovek pustio gladnu i žednu zmiju u kuću, nahranio je, napojio i ona ga je na kraju ujela. Kada je pitao, zašto si to uradila, kad sam bio dobar prema tebi, ona mu je odgovorila: "Kada si me pustio u svoju kuću, ti si znao da sam ja zmija". Kad shvatimo gde je problem, shvatićemo i da je došlo vreme da preuzmemo odgovornost u svoje ruke, i da se zmiji stucaju ne samo glava, nego i rep.
Želim da svakom čoveku u Srbiji, Srbija uvek bude iznad svega. Želim da Bog uvek i zauvek bude iznad Srbije.
 
 



Ko ne poznaje pravu istoriju, neće razumeti ni današnja vremena. Isti zločinci i danas uništavaju sav narod na tlu nekadašnje Jugoslavije. Vrlo dobro umreženi u zamajavanju naroda preko iluzija. 
 
 

Srbija iznad svega. Samo Bog iznad Srbije.

Нема коментара:

Постави коментар