Translate

четвртак, 7. април 2011.

Kako Je Nastao Sex ( Pricha O Kokoshki I Jajetu ) ...

Step right up...Step right up...
Come on,come ooon...
Come and see Mysteries of the World...
`Ajdeeee!?
Stvarnooo?
Da,be,brate!Letz go...Sad!
Idemooo!

Mnogo puta postavljano pitanje,i ko zna josh koliko puta ce ljudi postavljati samima sebi...
Shta je starije,kokoshka,ili jaje?
Shta je starije...Ako je kokoshka postala ,ili ti nastala od jajeta,a to isto jaje morala je da snese i na svet donese kokoshka,dolazimo do toga,shto bi nash narod nazvao "Vrzino Kolo".
Ja u sushtini ne znam ko je Vrza,a ni kakvo je to njegovo kolo,ali to bi otprilike znachilo da je to krug koji nema kraja,a ni pochetka.Nego da ostavimo mi Vrzu da on igra svoje kolo,pa da vidimo kakve odgovore na to nudi draga nam nauka.I josh da vidimo,shta ta ista nauka kazhe na ovo pitanje,koje na prvi pogled,ili dvogled,deluje nereshivo za nash primitivni mozak.
Nauka kazhe otprilike ovako...
Bila je tu neka evolucija,pa se tu menjali razni organi,neki se gubili,neki usavrshavali.Oni koji su nepotrebni,ili su nestajali,ili se menjali...
Znaci i kod zhivotinja i kod ljudi,stalno je dolazilo do nekih promena.
Tako da,po svemu sudeci,verovali,ili ne,prvo je nastala kokoshka.
A ta drevna kokoshka,verovatno se rodila na neki drugi nachin,da ne kazhem opilila...
Ona nije nastala na danas vec tradicionalni nachin iz jajeta,nego je nju draga joj mama rodila na neki drugachiji nachin.
Ili je rodila vec zhivu,ili u nekoj opni,ili shta ti ja znam vec.
E sad,ova vec rodjena i odrasla jedinka kokoshke,gore pomenuta,shvatila je da nema vremena da nosi pile u stomaku mesec dana,pa da ga rodi,nego mora da ga na ovaj svet donese ranije,pa neka se ono samo "doradjuje".A to sve zbog toga shto nije imala vremena za odrzhavanje trudnoce,jer je morala da se snalazi oko hrane,a i da ne postane nechija hrana.
Tako ona u svome genetskom kodu,ili ti DNK,programira sebe da pochne da nosi jaja.
I tako...Iako ova pojava nije reshena ovako brzo,nego se pripremala generacijama pre ove nashe kokoshke,ona je to svoje prvo jaje rodila,ili ti snela u delicu sekunde...
Sve shto je pripremano hiljadama godina unazad,desilo se u jednom trenutku,rodjeno je prvo jaje!
Zashto je za nas bitno ovo prvo jaje?Pa zato shto smo mi samim tim reshili vechitu misteriju o tome,ko je stariji,jaje,ili kokoshka.
Znachi,kokoshka je starija,jer je ona vec bila rodjena,ali ne iz jajeta i tu nema dileme...
To smo reshili,mada meni tek sad nishta nije jasno...
Po gore navedenom naslovu,koje veze imaju kokoshke i jaja sa tim?
Bash nikakve!Ipak cu ja ovo da nazovem,"Promashena tema"...
Ili ipak necu,mnogo ispisah,ko ce sve ponovo da pishe...
Polako cu to ja da vratim na pravi put,u prave tokove...
Samo josh da vidim kako...
Koje veze imaju kokoshke,jajca i ljudi?
Bash nikakve...Ako josh dodamo i sex na to,sad sam vec zbunjen...
Sad ne znam vishe ni o chemu sam pocheo da pishem...
Ma nek` ide zhivot,shta sve ne znam,pa zhivim.Nauchicu valjda...
Sex kao pojava se javlja samo kod ljudi,na taj nachin.Znachi nema ga kod zhivine,niti kod drugih zhivotinja.Samo kod ljudi,na celoj ovoj planeti.
Kako nam je rekao nash staaaariii pametnjakovic Darvin,i njegova teorija evolucije,koja se i dan danas naziva teorijom,mi postadosmo od nekog tamo majmuna,ovakvi kakvi smo.
Ne znam za vas,ali ja se sa njim ne bih meshao.On mozhda jeste i postao od istog,ali to je vec njegovo pravo.Kao i mnogi koji vode ovaj danashnji svet,pa je ovakav kakav jeste.
Nego da ostavimo mi majmunolikog Darvina na miru,nek` on igra kolo sa Vrzom,mozhda neshto i nauchi.
Verovali,ili ne,chak ni on nije verovao u tu svoju teoriju.Ali je zato plasirao nama,po odredjenim direktivama,da mi verujemo u nju.I tako nas po shkolama uche,da smo postali od majmuna.Blago njima,kad im je tata majmun...
Nego da se vratim na temu...
I dok zhivotinje uprazhnjavaju sex samo po potrebi,radi opstanka vrste i da bi prenele svoju DNK dalje kroz hodnike vechnosti,mi ljudi to radimo i bez nekog uzvishenog cilja.Ne trazhimo razloge i opravdanja,vec to radimo iz zadovoljstva.Chak se i kroz generacije usavrshavamo,koristimo sve novija i bolja pomagala i shta ti ja znam josh.
Sad sam shvatio,zashto tolk`ko napisah o kokoshki i jajetu.
Oni su primer nastavka vrste i primer sexa sa ciljem.Nisu samo kokoshke takve nego ceo zhivotinjski svet.
A nas su uchili da smo i mi neka vrsta zhivotinje...
Kako sad to?Pa mi to radimo iz zadovoljstva,a druge zhivotinje zbog nastavka vrste.I to sve zhivotinje na planeti...
To nas dovodi do zakljuchka,da mi nemamamo nikakve veze sa zhivotinjama na ovoj planeti,pa chak shta vishe,kao i da nismo sa ove planete,toliko se razlikujemo.
Mi smo stranci,shto bi se reklo.Barem da imamo veze sa biljkama,ali nemamo ni sa njima.
Tol`ko o tvojoj teoriji,Darvine...Eve ti ga na!(Prevod:Izvoli Darvine,uzmi ga.)
Oni koji znaju mnogo o tome,kazhu da ljudska DNK (DNK je zhenskog roda,pazi ti to,Hmmm...),sadrzhi samo 5 procenta "aktivnih podataka".Tako da za kloniranje choveka,potrebno je izdvojiti samo 5 procenata DNK.Za ostalo kazhu da je "otpad"...
Ko zna shta se sve skriva u tih 95 procenata.Vreme ce pokazati svoje,josh nije ispitano kako treba...
Josh i kazhu neki od njih,da je nemoguce da se je tako kompleksna DNK formirala bez "uticaja sa strane".Tipa evolucija i ostalo.Barem nije moguce na ovoj planeti...
Nego da se manem ja nauke,mnogo je dosadna.A i shta ja znam o tome,ja sam polu-pismen,a i pomalo tupav,kad malo bolje razmislim.Ponekad se pitam,chime sam to razmislio i shvatio da sam tupav.I za to treba mozga...
Zashto da se manemo nauke?
Zato shto ona ne mozhe da nam objasni postavljeno nam pitanje.
Suvishe je "mlada",da bi nam dala odgovor o tome kako je nastao sex.
Za takvo kompleksno pitanje,moracemo da se obratimo veri.Ona je starija od nauke,verovatno vishe zna.Poznato je da stariji znaju vishe od mladih.
Ionako tupava nauka tvrdi da Zemlja postoji 4.5 milijardi godina.
Ja ne znam ni sa kol`ko nula se to pishe.A starija i pametnija vera nam kazhe,da mi,i sve oko nas,postojimo negde oko 6.000 godina i da je Bog stvorio sve za 7 dana.
Uh,sad mi je lakshe.Ovo 7 dana i 6.000 godina mogu vec nekako da shvatim.
Potrudicu se i shvatiti,znam da hocu...
Bolje je verovati,nego znati,ja kad vam kazhem.
Opet otstupih od teme.Da se vratim nazad.Pozhuricu polako...
Da bi smo dobili odgovor na ovo pitanje,obraticemo se jednoj od najstarijih verskih knjiga.Poshto je Islam nastao negde u 7-8 veku nashe ere,obraticemo se starijoj.Naravno to nije ni Hrishcanstvo,nego jedan njegov deo.
Uglavnom su mnoge danashnje vere nastale od tog dela,tako da su u sushtini slichne.Danashnje vere su bratske,jer imaju istog tatu.
A taj njihov tata je ustvari ono shto se zove Stari Zavet.
Stari zavet je nastao od starih pricha,preprichavanih generacijama,sve dok ih neko nije zapisao i nazvao verom.To su priche iz Vavilona(Babylon=Sistem u kome zhivimo koji ce morati da "padne"-rekoshe Raste),Egipta i ostalih starih civilizacija.
Jedan primer,ali vredan za to je Veliki Potop.Opisan je u Kuranu,Bibliji i na svim stranama sveta.Ustavri,ti opisi su sve plagijati "Priche o Gilgameshu",koja je zapisana u starom Vavilonu,koji se je nalazio na teritoriji danashnjeg Iraka.
Odakle sad Irak...
Josh malo pa cu pocheti i geografijom da se bavim,a nikako onime shto treba!
Gde je ovde sex,je li?!
Nebitno,potop jeste bio,kazhu stare civilizacije shirom sveta.Znachi bio je,nema dileme...
Evo na primer ja,kad sam bio mladji,bavio sam se tim stvarima.Samo shto sam tada vishe verovao u Novi Zavet,a za Stari sam mislio da su neke glupe priche,koje nemaju veze sa zhivotom...
Onda sam odrastao i vremenom shvatio da sam bio u zabludi.
Stari Zavet je tachniji od Novog,samo shto je u to vreme rechnik bio uzak,pa nisu mogli da nam objasne kako treba.Nisu mogli da zapishu kako jeste,nego su pisali uskim rechnikom i njime objashnjavali kako su znali,umeli i mogli.
Shto se tiche Novog Zaveta,ili ti Jevandjelja,ono je plagijat prve lige.Mnogo puta preprichana pricha pre Isusa,shirom lepe nam Zemlje.
Pisan je 70-ih godina prvog veka,a ne u "vreme Isusa Hrista",za koga ne postoje pouzdani dokazi da je uopshte postojao.Pre bi se reklo da je pisano da ljudima daje lazhnu nadu,da ih drzhi mirne i da im obecava brda i doline.I dok oni zhive u zabludi,manjina koja ih jashe,mozhe da im radi shta hoce.
Ta manjina zna da ce oni biti "dobri",jer ce se plashiti Boga.
A ja kazhem sledece...
Kad neki arhitekta napravi neku zgradu i ona se srushi i pobije ljude,on odgovara za svoj pogreshan projekat.Tako da ako nas je taj,ili taj Bog napravio takve kakvi jesmo,to je njegova greshka,ne nasha.A On je svemudri,Svepametni i ostalo...
Zashto nas je onda napravio ovakve,sa greshkom?!Njegova odgovornost,njegova dela!
Da ostavim Boga ja da on radi svoj posao,i da se vratim na temu.
Shto se tiche Boga,ja bih pre rekao da je to neka zhena,jer zhene imaju moc stvaranja,a ne mushkarci.Verovatno je to centar nashe vasione,koja se zove "Mlechni Put",kao ona chokoladica,Millky Way...
Kazhu da je tamo neka VELIKAAA Crna Rupa,a zna se ko ima crne rupe,mushkarci ih nemaju.
Reshismo i tu misteriju,sad znamo da je Bog,ustvari,Zhena...
A sad,direktno na temu,vishe nema otstupanja,nema povlachenja...
Stari Zavet kazhe,da je u pochetku bio neki Eden (Raste ga zovu Zion=Zajon),i da su tamo zhiveli neki Adam,koga je Bog napravio po,kako se kazhe i u Kuranu i Bibliji "po nashem izgledu"...
Kako to sad "po nashem izgledu" kad je Bog samo jedan?!
Ne znam,nije ni bitno,tako tamo kazhu,Bog jedan,a Bog napravio choveka po njihovom nalichju...
Nebitno.Puni su paradoksa,ovo je samo jedan od njih,a to je vec druga tema.
Poshto je napravio Adama od zemlje(zemlja je chak i dobra,mogao je svashta da uzme kao "materijal za gradju"),od njegovog rebra,pravi Evu...
Meni ovo mirishe na genetski inzhinjering,ne znam za vas...
Poshto ih je napravvio,on im kaza:
"Jedite svuda shta god hocete,samo jabuke sa drveta Znanja nikako ne pipajte"
Dobro,nije bash tako rekao,ali otprilike tako.
Medjutim,Eva je htela bash tu jabuku da DA Adamu.
I oni odu do drveta znanja,kad tamo pogani Djavo zvani Shejtan,pretvorio se u zmiju...
Zamislite u zmiju...
I naravno,ta zmija je pochela potsvesno da kopka Evu.Nashta li je potsetila zmija...
Nemam pojma,imali su listove i ona iAdam,nije mogla nikako da vidi.
I tako pogana zmija ubedi Evu da jede jabuku sa drveta znanja.Ona uzme jabuku,i `ajde shto je ona jela,nego ja DALA Adamu...
Obratite pazhnju na ovo DALA,namerno sam napisao velikim slovima.
I Adam sav srecan shto mu je Eva DALA,pochne da ripa i djipa (ripa=skache,djipa=josh vishe skache) po Edenu.
Medjutim,sve to vide Svemoguci,i izbaci ih oboje da tumaraju svetom.
Drugim rechima reko im je:
"Marsh odavde,pa se j***** na nekom drugom mestu,kako znate i umete."(ne voli sex,pa to ti je)
I oni odoshe,poslushashe ga (i to su ga poslushali i vishe nego shto treba),izrodishe decu i tako nastade nash ljudski rod.
I to sve zahvaljujuci Evi,Zmiji Poganoj I Jabuci,a ne zato shto je Eva DALA Adamu!
Naravuchenije,ali samo za prethodni pasus,da nije bilo zmije i Eve,ne bih ja sada kucao ovde,a ne biste ni vi chitali ove gluposti.
Mozhda niko i ne chita,ali neki Moderator ce morati,da vidi da l` ima ruzhnih rechi,da l` mozhe da se postavi ovo kao Blog.
Opet je zhena (Eva) zasluzhna za sve,pa neka posle neko kazhe da zhene ne valjaju.
To ja "nevaljam",a ne zhene...
I eto,tako je bilo,prichaju stari ljudi.Posle toga se je sex uprazhnjavao maksimalno mnogo,usavrshavao,doradjivao...
Ali bitno je da je sa njim sve pochelo i da se i dan-danas odrzhao i dalje traje.Ako ste mislili,da To nisu radili u antichkim vremenima,grdno ste se prevarili.Vidite da jesu,samo shto nisu pisali u originalu,nego kroz prichice za malu decu,pa sad ja tu moram da tupim mozak i deshifrujem njihove misli.Ali nemojte da im zamerite,rech SEX nije postojala u to vreme.Tako da nisu mogli ni da je napishu.Od tada postoji onaj izraz,"Zabranjeno Voce",a svi znamo da je to voce najsladje.A to voce je Evina...Jabuka,naravno!
Da ja ovo polako privodim kraju,vec je kasno,ustajem rano,radim ujutru.
Mozhda sutra neshto i dopishem,doradim,preradim,ali za vecheras je dosta...
Za kraj samo da reshimo josh jednu misteriju i odlazim,mame mi...
Josh jednu,najbitniju,oko koje ljudi najvishe lome mozhdane vijuge.
A to je,da li postoje vanzemaljci...
Da biste reshili ovu misteriju,nemojte da piljite u nebo svake vecheri i da chekate da neshto vidite.Dovoljno je samo da odete do kupatila i nadjete ogledalo.Bacite pogled na njega (mislim na ogledalo,ne na mushki polni organ), i tamo cete videti vanzemaljca...
Izvucite pouku,ako mozhete,ako ne sve zaboravite,kao da nije ni bilo.
Ali vas molim,nastavite da jedete Jabuke!
Pouka ovih glupih misli i razmishljanja,poremecenog uma je:
Hvala ti Bozhe,ili ko god vec nas je stvorio,shto si nas napravio ovako jeburljive!
Tol`ko od mene.Over Now!
`Aj` uzdravlje!



WuYah...
The Last Shall Be First...

Нема коментара:

Постави коментар