Translate

четвртак, 7. април 2011.

Otvorenih Ochiju...

Gledam…Bacih pogled,videh dvogled…Uzeh dvogled,gledam…Vidim…Gledam i videh…Videh gde kurve nazvashe kurvom kurvu…Podjoh…Stigoh…Odoh…Gledam…Videh gde sitne dushe,traWu pushe…Sedoh…Ispushishe lulu mira,zmije srca iz Sibira…Slusham…Chuh gde stari ljudi chudom chude,kako mozhe to da bude…Sanjam…U snu gledam…Vidim kako moje srce,kuca kao zhuto Sunce…Legoh…A ne zaspah…Pored mene,neko sede i sve misli bi da jede…Krenuh…Odoh…Da se vratim otkud dodjoh,ili da da se vidim s` Bogom…Nachuh…Kako mi se neko smeshi,probleme bi moje on da reshi…Shvatih…To se neko samo shali,`oce mene da provali…Videh…Kako neka voda teche,ko bi to da `mre od srece…Nachuh…Neko bi da se sladi,zato shto se mome srcu gadi…Osmeh…Mi na licu stade,zashto to bash da rade…Gledam…Opet uzeh dvogled,da se vratim malo napred…Gledam…Pridjoh…Rekoh…Zashto smo mi svi isti,`oce l` neko da pochisti…Smrdi…Otud ide jedna zhena,kao crni gavran drema…Gledam…Zhmurim…Da te gledam,necu moci,mnogo su ti crne ochi…Plachem…Odoh…Okrenuh se da se setim,kako ja da poletim…Mashem…Krecem…Ochi su mi pune dima,da poletim,gde to ima…Slusham…Gledam…Tamo neki ljudi skachu,moju bi na lomachu…Rezhim…Pljujem…Zashto je sve to tako,mislite da je svima lako…Odoh…Zhurim…Ludim…Moja glava me ne slusha,ko ce moju krv da kusha…Padam…Mislim…Kako da se sada vratim,tudje rechi Yah da shvatim…Ustadoh…Gledam…Slusham…Bacih dvogled,shta ce meni,odoh sada svojoj zheni…
Cheka me zhena,inache bih ostao josh.Ali…Yah nesam ozhenjet?Ma nema veze…Niko nije savrshen!Hehehehehe….Ae uzdravlje!

WuYah…

The Last Shall Be First…

Нема коментара:

Постави коментар