Translate

четвртак, 7. април 2011.

Reinkarnacija...

Mrak...
Crni,mrkli mrak...
Shta se deshava...Gde sam,ko sam...
Imam misli,osecam ih,ali kako,shta...Ne znam!
Ne znam ni ko sam ni shta,ni otkud ja ovde...
A gde sam ja to,ustvari...
Samo mrak,crni,najcrnji mrak...
Chekaj...
Shta je ono...
Neka svetlost...
Gde sam...
"Dobrodoshao na Pochetak"!-reche dubok glas,meni nepoznat,rechi nepoznate.
Shta je ovo samnom,shta se deshava...
Vidim oko sebe,ali sebe ne vidim...
A znam da bi trebalo da postojim,mada ne znam ni ko sam ni shta sam,ni odakle ovde!
Ne vidim svoje telo,ne osecam toplotu,ne osecam hladnocu,nishta ne osecam...
Ne znam ni kakvo telo treba da imam,ali znam da sam neshto meni nepoznato...
Nemam secanja,nishta ne osecam!
Proziran,bez granica i ogranichenja!
Ali vidim i chujem...
Vidim sve oko sebe,samo sebe ne vidim.
Samo mrak i neke svetlucave tachke u daljini...
Ispred sebe veliku plavu loptu,samo nju...
U daljini jak sjaj,koji u talasima obasjava ovaj prokleti mrak...
Vishe nisam mogao da izdrzhim...
Iz sveg glasa povikah:
What a fuck is this,where am I!?
"Prebaci ga na ovaj nash jezik,nishta ne razume"reche opet onaj glas"i daj mu Znanje da nas Vidi".
Ispred mene se ukazashe dve prilike...
Svetleli su nekim chudnim sjajem.
Jedan je imao orla na ramenu,u levoj ruci shtit u desnoj neshto nalik struji,kao da je grom uhvatio i zarobio u svom dlanu.
Velika bela brada,na glavi kaciga na kojoj je neki znak u obliku 6 jednakostranih trouglova koji su spojeni u celinu,tako da zajedno chine "shestougao" koji je ispresecan linijama po sredini.Na kacigi veliki rogovi...
Odeca mu je od nekog krzna,braon boje,na nogama chizme od istog materijala,koje su izvezane trakom nalik "rimljankama".
Gornji deo prsluk,donji nalik suknji.
Drugi je bio isto odeven,u krznu crne boje,samo shto je u rukama drzhao neki svetleci mach.Na kacigi isti znak,na ledjima okachen veliki shtit zlatne boje,ista bela brada.
Bili su nalik jedan drugom,ali ne i isti,ogromni,snazhni...
Ko ste vi,shta se ovo deshava!?Gde sam?!Kako ovo govorim,koji je ovo jezik?!
"Ja sam Svarog,stvoritelj svega shto postoji,tvoj otac,kao i otac celog tvog naroda"-reche onaj sa machem u rukama.
"A ja Perun,Bog Groma,tvoj Bog,Bog tvog Naroda,zashtitnik hrabrih i mudrih."
Ali gde sam ovo ja,shta je ovo?!
"Ti se nalazish u kosmosu,odmah iznad tvoje planete,na kojoj si ranije zhiveo"-reche onaj sa machem u rukama,Svarog.
"Vishe nisi tamo,zato shto si danas umro,sada je tvoja dusha u kosmosu,chekash da te vratimo u neko drugo telo.To je ono shto vi na Zemlji nazivate reinkarnacijom.To je tih 21 gram koje telo izgubi na tezhini posle smrti.To je duh koji vi ljudi imate u sebi.Ono shto nazvaste softverom,koji je samo pozajmljen da bi upravljao hardverom.Sada si ti,ustvari, to."
"Da li se secash nechega sa zemlje"-upita me Perun.
Ne,ne znam nishta,nishta mi nije jasno.
"Naravno da neznash"reche on"niti cesh znati i secati se svega ovoga shto se ovde deshava.Samo cesh se probuditi u novom telu,bez secanja i osecanja i pochinjesh sve iz pochetka da uchish,da nauchish da osecash."
"Pre ove inkarnacije,tvoj duh bio je izgubljen u kosmosu,i ukraden od nas,tako da si zavrshio kod tudjih bogova,nisi bio sa svojim narodom koji smo mi stvorili.
Zato nas nishta nisi razumeo u pochetku.
Ali sada znash.Ovo je tvoj jezik,jezik tvojih bogova,tvoga naroda.
A tvoj narod je jedan jedini.Narod Slovenski,danas podeljen i rascepan na razlichite izmishljene "nacije" i podeljen kroz razlichite vere,od svojih bogova otudjen.
Zato ste slabi,zato se i sami delite medjusobno,zato vas drugi dele."
Ne razumem nishta,ne znam o chemu prichate!
"Razumecesh"reche Perun"sve ce ti se vremenom samo kasti".
"Nekada smo zhiveli sa vama na Zemlji,medju vama shetali,mi koji smo vas stvotili,"reche Svarog"a onda smo otishli,a vi nas zaboravili.Prihvatili tudje bogove,koji su vam u krvi i smrti nametnuti,a nas zaboravili,od nas se otudjili..
A mi smo jedini koji vas vole i koji se brinu o vama,koji ste na sve strane rasuti.Moj narod,koji sam stvorio,narod Atlantide,narod Slovenski.
Narod koji je prezhiveo najvecu prirodnu katastrofu na planeti Zemlji,narod koji je opstao posle Velikog Unishtenja".
"Sve cesh to kasnije videti"nadoveza se Perun"imamo josh malo vremena,a onda cesh morati nazad u novo telo,telo novorodjenog deteta.Ali pazi,ovo ti je poslednji test,poslednja shansa.Mnogo si loshih stvari za zhivota uchinio ljudima,koji to nisu zasluzhili.
Ako i ovog puta ne nadjesh pravi put,put zhivota,put bezuslovne ljubavi,tvoja dusha bice zauvek unishtena."
Ali kako to da uradim,ne razumem?
"To je tvoja volja,tvoj,samo tvoj put,morash naci sam put Istine.To ti mi ne mozhemo pokazati,ne mozhemo te nauchiti.Chak i da ti kazhemo,da te nauchimo,usmerimo,ovoga se necesh secati kada se budesh probudio u novom telu.Kada budesh svojim duhom udahnuo zhivot novorodjenchetu."
"Dosta priche"reche Svarog"vreme je da ti pokazhemo kako si zhiveo,na kakvoj planeti si zhiveo,kako cesh zhiveti,shta te cheka za novog zhivota.Pokazacemo ti Zemlju sa koje si ovde stigao,a onda cemo ti pokazati planetu Mandur,na kojoj zhive ljudi slichni vama,koje smo mi po vashem liku i nalichju stvorili.
Onda cesh sam odluchiti,gde da te vratimo da pokushash da se iskupish za prethodni zhivot medju tudjim narodom koji si zhiveo.Idemo prvo na Zemlju.Krecemo!"
U sledecem trenutku bili smo na Zemlji.
"Nishta ne brini,oni nas ne vide"reche Svarog."
Gledam...
Ljudi nekud zhure...
Namrgodjeni,bezhivotni...
Svuda haos,ljudi se ubijaju.Ljudi lazhu jedni druge,varaju.Na sve strane crni dim...
Gledam...
Vidim deca umiru od gladi,planeta plache,njene suze niko ne vidi.Ljudi Zemlju truju,ljudi truju jedni druge.Svuda nemiri,protesti,ratovi,haos...
Shta je ovo?!
"To je ono do chega si ti doveo zajedno sa tvojim prethodnicima i onima koji ostashe posle tebe"!-reche Perun.
NEEE!!!
To nisam ja...To nisam ja uradio,nisam!Ne znam...Ne secam se!
NECU DA GLEDAM!
"GLEDAJ,VIDI,ZNAJ,PRE RODJENJA ZNAJ ONO CHEGA SI TI DEO,ONO DO CHEGA SI DOVEO SA TVOJOM BRACOM IZ DRUGIH NARODA.GLEDAAAJ!"-povika Perun.
Bombe na sve strane lete...Brat na brata puca!
Zhene ne poshtuju sebe,slepo veruju u ono shto vide na televiziji duboko ubedjene da rade ispravno,zato shto su deo sistema,zato shto je to "normalno",tako im je recheno...
Mushkarci zhene ne vole zbog njih samih,mushkarci zhene ne poshtuju...
Gledam...
Nema ljubavi,samo lazh!Samo mrzhnja i korist,na sve strane zloba i zavist!
Gledam ljudi umiru od izlechivih bolesti!Ljudi umiru od heroina...
Za njima umiru njihovi blizhnji od tuge!
Ljudi dizhu ruku na sebe!
Ljudi su zatvoreni...Inteligencija po zatvorima trune!
AAAAAAA!!!!!!!
Gledam ubijaju nerodjenu decu,ubijaju trudne zhene!Unishtavaju genijalne umove pre rodjenje!
Da mogu da plachem,zaplakao bih!
Policajci hapse svoju bracu,misleci da su bolji od njih samih...
Gledam brat brata iza reshetaka zatvara,slepo verujuci da radi ispravnu stvar...
Misleci da je od njega bolji!
Gledam...
Bolesne kojima se gasi sjaj u ochima!
Oni koji znaju,kriju od onih koji ne znaju,lazh im kao istinu serviraju,jer znaju da je moc,istinu znati i za sebe chuvati,a drugima lazh umesto nje dati...
Od njih prave lekove skrivaju,u rukama im otrove daju!
Svuda metezh,lazh,otrov...Gledam...
Jedni se iznad drugih postavljaju,na njih sa visine gledaju...
Ljudi sa greshkom u glavi,ovaj svet vode!
Ugnjetavaju pametne,ubijaju vizionare!Ubijaju one koji za svoj narod rade!
Svuda lazh...Otrov...Smrt!
Svoje lichne nedostake na narodu leche!
Gledam...
Politichari lazhu,bolje bice kazhu...
Lazhu,ljude svadjaju,dva brata zarad politike na nozh dizhu!
Pred narodom "svadju" prave,narodu se iza ledja smeju,novac mu iz ruku otimaju...
Iz ustiju narodu zalogaje kradu...
Kao braca rodjena po sumnjivim restoranima i kafanama,lichne poslove ugovaraju...
Gledam...
Religije otudjuju ljude od Istine prave,ljude od Zemlje otudjuju!
Sveshtenici narod lazhu,iz grudiju dusu mu uzimaju...
Zemlja od otrova plache!Planeta je otrovna,ljudi se od nje otudjili...
Ljudi Zemlju truju,unishtavaju,truju!
Zashto,zashto,zashto!!!???
"Zbog onoga shto se zove novac!Zbog onoga shto smrdi,a vi mislite da je dobro,da je lepo!
A nije,jer lepe stvari ne smrde,nego mirishu!Zbog onoga shto je krvlju natopljeno!"-povika Svarog.
"A ti si bio najveci ljubitelj zlata i novca!Gledaj decu kako umiru zbog tebe!Gledaj smrt zbog tvog novca!Ti si jedan od najjachih bankara koji je svet otrovao zajedno sa svojom bracom i bankarima pre tebe!GLEDAJ!!!"
Vidim...
Banke ljudima zhivot uzimaju.Ljudi zbog novca i propasti na sebe ruku dizhu!
Banke su ih dovele do toga!Samo se novac i bogatstvo poshtuju...
Banke od ljudi na prevaru dushu uzimaju!Svuda sirotinja,jad,jedino se novac poshtuje!
"GLEDAJ GDE JEHOVA I ALAH NARODE LAZHU!GLEDAJ IZMISHLJENE BOGOVE KAKO NA RACHUN VERE OD LJUDI ZADNJI NOVAC UZIMAJU!GDE SE LAZH SKUPO PLACA,A PRAVI BOGOVI KOJI NOVAC NE TRAZE VISHE NE POSTOJE!GLEDAJ SVOJ NAROD SLOVENSKI"!
Gledam...
Moj narod,Slovenski...
Odakle mi suze ne znam,ali na zemlju padaju...
Negde tamo gde bi trebalo da su ochi,tamo su samo suze...
Moj narod Slovenski!
Medju lazhnim bogovima razapet,brat na brata ruku digao!
Plachem...
Vidim...
Kroz suze gledam...
"GLEDAJ DRINU!GLEDAJ ONO SHTO JE REKA,JA SAM JE STVORIO!GLEDAJ!
VI REKU GRANICOM NAZVASTE,NAROD MOJ PODELISTE!
A SAMI GRADOVIMA IMENA DADOSTE!
OD VELESA DO TRIGLAVA,VASHIH ISTINSKIH BOGOVA SLOVENSKIH!
A ONDA SVI ZABORAVISTE I TRIGLAVA I VELESA,PERUNA I SVAROGA,BELOBOGA I CRNOBOGA,HORUSA...
SEBE U DRUGE NARODE PREVEDOSTE,ZA JEHOVU SE U KATOLIKE I PRAVOSLAVCE PRETVORISTE!ALAHA ARAPSKOG NA ARAPSKOM ZOVETE,PERUNA SLOVENSKOG ZABORAVISTE!DRUGI NARODI POSTADOSTE,SAMO SLOVENI DA NE BUDETE!JEZIK SVOJ ISKRIVISTE,U TUDJE IH PRETVORISTE!
OD SVOG SE RODA ODRODISTE!"
Gledam gde majke u crnom svoju decu oplakuju...Gde deca za roditeljima plachu...
"GLEDAJ KAKO TE TVOJA "BRACA" SA ZLATOM ISPRACAJU,SA ZLATOM KOJE SI OD LJUDI POKRAO!GLEDAJ TVOJE TELO POGANO KAKO U ZEMLJU SPUSTAJU,KAKO O DEOBI TVOG BOGATSTVA RAZMISHLJAJU!
GLEDAJ I VIDI POSLEDNJI PUT!DANAS JE DAN KADA SI UMRO,DAN KADA CESH SE PONOVO RODITI!GLEDAJ,JER JE TO ZADNJE SHTO CESH NA ZEMLJI VIDETI!"
Odjednom,kao blic iz foto-aparata,videh jaku,najjachu svetlost..
U sledecem trenutku,vise nismo bili na Zemlji...
"Sada smo na Manduru,gledaj sada,vidi,oseti,znaj!"-gromkim glasom reche Perun.
Gledam...
Gde ljudi u slozi zhive,gde nauka i tehnologija zhivot u rukama svojim drzhe...
Gde deca bezbrizhno zhive,sa majkama po livadama trche...
Gde komshija komshiju bratom zove,gde se Svarog i Perun velichaju,gde ih ljudi u srcima nose...
Gde je nebo bistro,gde zdrava voda pored kuca teche...
Gde ljudi jedni drugima pomazhu,gde se planeta Majkom zove...
Vidim gde se devojke i momci za ruke drzhe,u belim haljinama odeveni,pogledima jedni druge za chitav zhivot trazhe...
Gde Sunce energiju daje,gde vazduh za otrove ne zna...
Gde novca nema za kojim ljudi trche,gde se ljudi dobrovoljno bez naknade javljaju,da drushtvu sluzhe...
Gde se deci u shkolama prava Istina daje,gde nema zatvora,gde od srece svima ochi kosmichkom toplinom sjaje...
Gde zatvora nema,gde ljudi samo za slobodu znaju...
Gde su ljudi u glavama slobodni,gde ljudi mocnicima i novcu ne robuju...
Gde zhene za dijamantima ne zhude,gde televizija zhene ne truje...
Gde se poshtuje znanje,a ljubav u sefovima chuva...
Gde lazh ne postoji,gde je Istina svima dostupna...
Vidim kako bolesnih nema,kako nauchnici i doktori ljudima zhivot daju...
Gde banke ne postoje,gde politika nikad vidjena nije...
Gde svako radi ono shto najbolje ume,gde pogreshnih ljudi na pravim mestima nema...
Gde struchnjaci na svojim mestim sede,gde rade ljudi od struke,gde se odredjena mesta ne chuvaju za odredjene ljude...
Gde lekari leche,pisci pishu,profesori decu uche,gde ljudi sa greshkama u glavi ne postoje...
Vidim kako ljudi nemaju mana,jer svako radi ono za shta je rodjen...
Gde lazhne odgovornosti nema,jer niko greshku uchiniti ne mozhe...
Gde povlashcenih parazita nema,gde je svako pred svakim isti...
Gde sveshtenika nema,gde je svako sveshtenik za sebe...
Vidim kako crkava nema,jer je svaki chovek crkva za samog sebe...
Gde oruzhje ne postoji,gde droga izmishljena nikada nije...
Gde otrova samo za otrov ima,gde zhivotinje pored ljudi u harmoniji zhive...
Vidim kako se ljudi poshtuju zbog njih samih,vidim kako zavisti,zlobe,ljubomore nema...
Gledam sa osmehom na licu,kako sam odluchio na kojoj cu se planeti ponovo roditi...
"Dosta"-reche Svarog,i opet smo se nashli u kosmosu...
Opet lebdimo na onom istom mestu,sa leve strane vidim Zemlju,sa desne Mandur,svetlo plave boje...
"Sve si video,sve smo ti pokazali"reche Perun"sada je vreme da odluchish na kojoj planeti cesh zhiveti.Neka ti bude zapisano u genetskom kodu,da Istinu trazhish.Ovo ti je poslednja prilika,posle nje,nema ispravke!"
"Dok budesh prelazio sa ovog mesta do novog tela"nadoveza se Svarog"put ce biti prijatan,kao da prolazish kroz neki tunel.Posle toga,prepushten si sam sebi.Od tog momenta,sve je na tebi.
Danas je *.Jul 197*.godine 03:03 chasova izjutru,po zemaljskom vremenu.
Uskoro cesh biti ponovo rodjen.Samo je josh ostalo da izaberesh planetu...
Reci nam,hocesh Zemlju,ili Mandur?"
Kao grom iz vedra neba povikah:
HOCU NA MANDUR!!!
"Naravno da hocesh,ali Mandur se treba zasluzhiti.Zasluzhi,pa onda trazhi.
Za tebe imamo kartu u jednom pravcu za Zemlju.Pripremi se..."
To je poslednje shto sam chuo,a onda propadanje u nekom tunelu...
Tunel valjkastog oblika,na sve strane neke boje i to...
Crvena,Zhuta,Zelena,Crvena,Zhuta,Zelena,Crvena,Zhuta,Zelena...
Shta li znache ove boje...
Kakve su ovo boje...Boje chega...
Koje su ovo boje,koje je njihovo znachenje...
Da li neshto meni znache,da li ce mi znachiti,hoce li te boje imati nekog uticaja na moj zhivot,ili su tu,tek tako...
Odjednom jak bol u predelu grudi...Chuje se prasak,kao da me je neko udario veslom po ledjima...
Bole me ledja,bole me grudi...
Opet mrak...
Chujem neki jak plach,dechiji plach...
Vuuuaaaa,Vuuuuaaa,Vuuuaaa...
Da li to ja chujem sebe?!Da li sam to ja!?
"Chestitamo gospodjo,dobili ste zdravog i pravog sina,a koliko ce ostati zdrav,videcemo,Hehehehe...
Dugachkog 51 santimetar,i teshkog 3 kilograma i 450 grama.Sada je tachno 03:05 izjutra.Zapishite vreme rodjenja,sestro."
Ko je sad ovaj peder,shta li sad pa on `oce,protrcha mi ova misao kroz glavu...
I onda opet tishina...I opet Mrak...Tishina...Mrak...


WuYah...
The Last Shall Be First.....




Нема коментара:

Постави коментар