Translate

четвртак, 7. април 2011.

Moj Post...

Katana.Mrak.Krv.Ozhiljci.Lazh.Jesam li ja “veverica”?Da li Yah ne vidim,ochigledne stvari?Ili se pravim da ne vidim?
A ti?I ti se ponekad pravish da ne vidish,jel` da?
Da li je to u ljudskoj psihi?To ide potsvesno.
A gde je granica,dokle mozhesh da idesh?Ili dokle Yah mogu da te pustam?
Mislish da ne znam nishta o tebi?Mislish da ne vidim kad govorish istinu,a kad govorish ono,shto bi Yah zheleo da chujem?I poshto to ne mogu da razgranichim,mozhesh da me “radish” i pravish majmuna od mene?A da li ne mogu?
Mislish da ti sve verujem?Mislish da me nisu lagali mnogi pre tebe?Mislish da ne znam za sve fore?Da li ja verujem nekome 100%?
Mozhda i verujem,ali ti za tu osobu ne znash.Ti nju ne poznajesh.Yah je znam.Znam kako dishe.Znam da bi KRV dala za mene.
Davno sam prestao da razmishljam,ja ne lazhem,nisam takav,zato i drugi ne lazhu.A mogu da te pustam da me lazhesh.Samo da vidim dokle si spreman da idesh!A onda,kad ti kazhem da ZNAM,ti cesh pokushati da okrenesh situaciju,kao ja sam kriv.Ti si zhrtva,a ja sam kriv,jer ti ne verujem.A ne smesh da se vratish na tu,za tebe “istinu”,a za mene LAZH!
Jer Yah znam da me lazhesh.Zar ne bi bilo iskrenije,da mi kazhesh,to sam uradio zbog toga i toga!Jeste lagao sam.Ali zato shto…A sada te ne lazhem,jer zhelim da me poshtujesh.A poshtovacesh me samo ako mi verujesh.A ako mi verujesh,onda cesh da me volish.A ako si izgubio poverenje,nema shanse da me volish.
Tako je.Nema shanse da te volim.Jer te vishe ne poshtujem.A onda…
Onda nastupa MRAK!Najcrnji,crni mrak,koji si ikada video.A taj mrak je tih i crn.Kroz njega se ne mozhe.Nema glasova,nema misli,nema svetlosti.Vechiti mrak,sa najdebljim zidom.Zid sazdan od cigli nepoverenja prema tebi!
A tebe bash briga za taj zid?A mozhda te je bash briga i za mene?To je tvoja stvar,ovo je moj Blog,pishem o meni!Da li te interesuje,shta ja mislim o tebi?Hocesh istinu,ili LAZH?Hocesh da te lazhem,kao ti mene?Ili samo zhelish da ti kazhem,ono shto zhelish da chujesh?Mozhda ti je tako lakshe.A Yah znam istinu,a ti nikad ne mozhesh biti siguran,shta ja mislim!I osecam.
Ali mogu da ti kazhem,ako mi je stalo do tebe,nastupaju OZHILJCI!To su ozhiljci na mome srcu,koji si ti ostavio!To su ozhiljci,koji ce da me bole,neko vreme,dok svoje misli i osecanja prema tebi,ne vratim na pravac koji je ispravan.Jer mozhda sam Yah lagao sebe,da si ti neshto drugo,shto ustvari nisi!A ti ozhiljci mi pomognu,da shvatim da je to zabluda i da su te drugi,bolje ocenili od mene!Da sam zavaravao sebe,po ko zna koji put,da si ti iz one skupine”neshto posebno”.A nisi!
Da mi se samo chinilo,da imash ispravne misli!A tvoje su misli otrovne,kao i tvoji postupci!Kao tvoje lazhi,za koje ja znam.A opet znam,neshto shto ti ne znash.A to je,jesi li ostavio ozhiljke?Jesi li posekao moje srce,tvojim poganim igrama i lazhima.Ili si preshao na nekog drugog,jer ti moj kompleksni um ne dozvoljava da me lazhesh.Ili mislish da je taj neko,podlozhniji tvojim lazhima i da cesh lakshe moci da ga lazhesh.
Hocesh li da pozovesh nekog u pomoc,da ti pomogne u tvojim lazhima?Ima li svrhe?Mozhda nemam ozhiljke.Mozhda ti ne mozhesh meni ozhiljke da napravish!Mozhda tvoja KATANA,nije dovoljno oshtra,jer ti nisam dozvolio da je naoshtrish?!
Zato nemoj vishe da me lazhesh,nego samnom prichaj samo istinu i nemoj da mi radish iza ledja,jer ti mene ne zhelish da lazhesh!Jer Yah sam onaj,koji mozhe da ti se nadje kad sam ti najpotrebniji i da ti pomogne kad ti je pomoc preko potrebna,a ne trazhim zauzvrat zahvalnost,niti da me volish!I to sve,bez da pomoc trazhish od mene.Jer moj je put istina,za nju se borim!


WuYah…

The Last Shall Be First…

Нема коментара:

Постави коментар